Prekių apmokėjimas ir pristatymas

Prekių apmokėjimas

 Internetinėje parduotuvėje "Parduotukas.lt" už užsisakytas prekes Pirkėjas gali atsiskaityti vienu iš šių būdų:

  • naudojantis elektronine bankininkyste;
  • banko pavedimu.

Įmonės duomenys

Pavadinimas: MB Prekių namai

Įmonės kodas 304811398

Banko pavadinimas: Šiaulių bankas

A.s Nr.: LT557189900057467226

Banko kodas 71800

Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina.

Registruotam Pirkėjui pateikus užsakymą, jis galės matyti ir atsispausdinti užsakymo lapą – išankstinio apmokėjimo sąskaitą savo paskyroje.

Prekių pristatymas

Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti prekių pristatymo būdą: kurjerio į namus arba į paštomatą.

Jei Pirkėjas pasirenka pristatymo su kurjerių tarnyba paslaugą:

1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas – kurjerių tarnyba. Pristatant į Kuršių Neriją prie pristatymo kainos pridedamas 24 Eur. mokestis.

3. Stambiagabaritės prekės pristatomos iki namo arba artimiausio galimo privažiavimo, jei neužsakoma užnešimo paslauga.

4. Prekės pristatomos per 2-7 darbo dienas. Dėl tikslesnio pristatymo laiko kreiptis info@parduotukas.lt arba 868497794.

5. Į prekių pristatymo į namus paslaugos mokestį neįeina užsakytų prekių užnešimas – šią paslaugą pirkėjas gali užsisakyti papildomai El. paštu: info@parduotukas.lt

6. Jeigu prekės pristatymas yra nemokamas, ji yra pristatoma į namus be užnešimo. Užnešimo paslaugą galite užsakyti papildomai El. paštu: info@parduotukas.lt

7. Jei Pirkėjas nepaima prekės iš paštomato, per kurjerio nurodytą laiką ar pristatant į namus dėl pirkėjo kaltės prekės nepavyksta pristatyti. Siunta grąžinama pardavėjui. Pirkėjas apmoka siuntos grąžinimo išlaidas.

8. Prekių atsitiktinio sugadinimo ar jų dalinio sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.

SVARBU! Jei pakuotė yra pažeista, prekių kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų, apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui. Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą. Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.